neděle 28. února 2016

Naše první hledání kešek a restaurace Lehká hlava

Už dlouho jsem chtěla zkusit geocaching, protože to vypadá jako super zábava a hra. Pro tento účel jsme si vybrali začátečnickou kešku v rotundě v cenru Prahy.

Jenomže přesně před ní se točil seriál Bohema pro ČT, takže nám to bylo znemožněno. Akorát tam nějakej agent-herec zatýkal nějakýho chlápka-herce a hodil ho o auto. Režisérka na něj řve STOP, STOP, STOOOP! Zkrátka si to fakt dost užíval a režisérka se z něj mohla uřvat.

Tak jsme si museli vybrat jinou kešku. Nejblíž byla Krannerova kašna, která je opravdu nádherná a stojí za návštěvu. Zkoumáme tu kašnu, ale jediné, co jsem objevila je koště a kyblík, což si člověk normálně ani nevšimne. Je nám blbý tam lézt, když je kolem tolik lidí.

Dali jsem se do hledání po okolí a přítel byl úspěšnější, protože našel hovno a přihlášku na vysokou školu. Já našla jen sáčky. I když jsme nic nenašli, tak to byla fakt docela prdel.

Koukám na internet a prý je tam i nějaká past, která vám může píchnout do prstu. Na tohle jsem asi fakt málo Indiana Jones.



Potkali jsme lampiónový pochod proti  rakovině. 

Ještě jsme dnes byli ve vegetariánské restauraci Lehká hlava, která mě opravdu mile překvapila. Vaří tam opravdu skvěle (líp než v Loving Hut). Dala jsem si zeleninový špíz a dala bych si ho znova a nejlíp hned! Taky dochucují zeleninu, takže jí to pak posune o level výš.

Konečně jsem měla možnost vyzkoušet raw dezert a to čokoládový dortík a netuším, jak to dělají, ale chutná a vypadá skvěle!




Žádné komentáře:

Okomentovat